Diskuse

Zákrok Ministerstva pravdy nutný

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..... netřeba komentáře !!!R^

9 0
možnosti

M64i26l49a74n 23K90e85s48l

3. 1. 2017 21:39

To jsem zvědavý zda se dají také do boje s prezidentskými polopravdami, nepravdami a jinými zavádějícími informacemi.Jak asi uspějí.Co naděláme,ty kluky zbytečné budeme muset ještě živit.Odejdou i s Chovancem.

0 6
možnosti

Jste zářným příkladem, źe ten úřad smysl má. Buď je neznáte nebo odmítáte věřit oficiálním statistikám např. vysokého komisaře UNHCR (který ty nesmysly o drtivé většině mladých zdravých mužů tvdými daty vyvrací a které měl Bublan na mysli), zato svůj kriticismus eliminujete u článků bulvárních novin (které si honí čtenost na módních strašácích). Říká se tomu confirmation bias... A není nic špatného dokazatelně vyfabrikovamé "zprávy" vyvrátit odkazem na dostupná data z důvěryhodných zdrojů. Teď se samozřejmé dostaneme do nekonečnéhi kruhu, co je to důvěryhodný zdroj, který ale opět naplní obsah pojmu confirmation bias...

3 11
možnosti

No já myslím, že informace o humanitárním přemístění nezletilých migrantů z Francie do Británie proběhla i naším mainstreamem. stejně tak jako informace o lhaní ohledně věku. Nebo máte nějaké zaručené info o tom, že zveřejněná fota jsou fejk?

10 1
možnosti

J90i50ř48í 41N65o58s46e82k

3. 1. 2017 20:50

Copak slučování rodin pro nezletilce, ale oni putují do pěstounských rodin, kde sdílejí pokojíčky s dětmi, a taky ve škole např. závodí v běhu se sedmáky (viděl jsem fotku "školáků" ze Švédska a bylo mi hrůzou do pláče).

10 0
možnosti

Také jsem události a komentáře viděl a máte pravdu. Návrat k bolševickému způsobu určování , co je ta pravá pravda .

20 0
možnosti

Rv

Další služebník?

:-)

1 10
možnosti

Jo platí mě Putin ve zlatých rublech.

9 0
možnosti